پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۲۵۶
پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: باشگاه شهدای حیات داوود این شهرستان به عنوان نماینده ایران، آمادگی و درخواست حمایت خود را برای حضور در مسابقات فوتبال ساحلی جوانان جهان به میزبانی کشور پرتغال به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است.

به گزارش فکرشهر، مهراب دشتی مکان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باتوجه به اینکه اولویت اعزام به مسابقات جهانی پرتغال کسب قهرمانی است، این تیم در نامه‌ای آمادگی خود را به این هیات ارایه کرد که به استان و فدراسیون فوتبال ارسال شد.

وی اظهارداشت: تیم شهدای حیات داوود گناوه در مرحله نهایی مسابقات فوتبال ساحلی جوانان کشور که هفته گذشته به میزبانی این بندر پایان یافت، با کسب مقام قهرمانی به مسابقات جهانی راه یافت

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: باتوجه به اینکه مسابقات فوتبال ساحلی جوانان جهان تیرماه سال آینده در کشور پرتغال برگزار خواهد شد، تیم شهدای حیات داوود گناوه برای حضور موفق به عنوان نماینده ایران در این مسابقات، نیاز به حمایت و پشتیبانی همه جانبه در سطح کشور و استان بوشهر دارد.

دشتی مکان بیان کرد: این هیات با هدف میزبانی برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی و شناسایی استعداد و قابلیت های موجود در رشته ورزش فوتبال ساحلی، اقدام به بازسازی و نوسازی ورزشگاه ساحلی این شهرستان کرده است.

رئیس هیات فوتبال گناوه افزود: با اقدامات به عمل آمده، این شهرستان از ابتدای امسال میزبان مسابقات لیگ برتر و دسته اول کشوری فوتبال ساحلی در رده های بزرگسالان، امید و جوانان بوده است.

وی یادآورشد: برگزاری لیگ فوتبال ساحلی محلاتی و راه اندازی پایگاه آکادمی استعدادیابی در این رشته برای معرفی و حضور در رده های ملی از عمده برنامه‌های این هیات در سال جاری است.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: این شهرستان با برگزاری چندین دوره از مسابقات کشوری فوتبال ساحلی، به قطب این رشته در کشور تبدیل شده و تاکنون چندین ورزشکار شناسایی و شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند.

دشتی مکان ادامه داد: در این ارتباط محمدامین صیادی و نصرالله شهمرادی از این شهرستان به دومین اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشور که از روز جاری در بوشهر شروع شده است، دعوت شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر